Już po raz trzeci w Sandomierzu odbędzie się Kiermasz Mikołajkowy. Wydarzenie i atrakcje mu towarzyszące organizowane są z myślą o mieszkańcach, ale także o turystach, którzy postanowią spędzić ten dzień w naszym mieście.

   Wszyscy odwiedzający 3 grudnia (niedziela) br.Rynek Starego Miasta będą mogli nabyć na stoiskach świąteczny asortyment. Ponadto będzie to okazja to spędzenia czasu z dziećmi, dla których przygotujemy wiele atrakcji, m.in. spotkanie ze Świętym Mikołajem.  

   Wystawców, którzy chcą prezentować swój asortyment podczas Kiermaszu prosimy o przesyłanie wypełnionych zgłoszeń na adres kinga.palinska@um.sandomierz.pl lub dariusz.socha@um.sandomierz.pl lub też kontakt telefoniczny pod numerem 15 644 01 80 lub 15 644 01 33 do dnia 24.11.2017 r. 

   Prosimy również osoby zgłaszające swoje podmioty do akcji o przesłanie poglądowej fotografii przedstawiającej stoisko bądź asortyment będący przedmiotem wystawy

   Tematem przewodnim Kiermaszu jest prezentacja i sprzedaż przez uczestników wydarzenia asortymentu związanego ze świętami Bożego Narodzenia. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnika, który nie spełnia kryteriów w zakresie prezentowanego asortymentu.

Formularz zgłoszeniowy

Regulamin Kiermaszu Mikołajkowego